Friday, 23 December 2011

Lembu ensem~

tengah2 aku beraks, teringat pulak aku dekat satu bende ensem ni.


lembu aku dulu memang ensem. ianya cukup mampu untuk mengalahkan drogba yang obses main bola sementelah si comel, yakni lembu aku cukup ghairah menebas n mencerna rumpots dalam badan beliau.




abang google bagi. 


ya, aku memang bangga dengan si comel. *tinggikan idong.




masa hari raya korban kot, aku pergi la merayap nak carik si hensem ni. setelah rasa seperti mahu menyeret muke kat tembok rumah yg kasar tu, baru lah beliau muncul menampakkan batang idong yg berlubang dua beliau. oh, lihatlah dunia. aku ada lembu, kau ada ? termalu seketika setelah sedar diri terberangan depan beliau. ala ala malu biawak gitu.




pembetulan disitu, aku yang jumpe dia, bukan dia yang nampakkan batang idong nye yg penuh berisi tu. time aku jumpe dia, walaupon aku kecik lagi masa tu, aku dah cukup matang utk tau ape yang dia tengah buat tu. yela, sebab aku pon selalu buat jugak. nikmat wooohhh !




seperti air terjun, tahi beliau meluncur laju keluar tanpa sempat ditahan lagi. ape rahsie ek ? ni mesti selalu makan hairpro, sebab tu lawasss kann ? berserta dengan bau yang sangat mengasyikkan, aku dengan tak berlengahnye trus lintang pukang sambil berpikir, jangan la tak cukup tanah, jangan la !




hmmm... masih hidupkah beliau ? atau sudah dibuat satay ? atau sudah dikorbankan ? apakah ? 

4 orang buat demo:

fadh leyanie said...

ada jodoh berjumpalah dengan lembu tu keh3.gigi lembu putih :P

Yuyu Ashari said...

well, tu sbb dikatakan ensem. haha !

azzamasturabdrahman said...

lucu sayangg ! hikhik *ktawe gediks... =p

Yuyu Ashari said...

@azzamasturabdrahman

muhaha. thanks. *snyum lembu