Thursday, 8 December 2011

pathetic !

aku jenis orang yang tak suke sangat ngan life kat FB. buat pon setakat ada2 je. 


memang nyampah la wa cakap lu, tiap2 kali aku online mesti news feed aku penuh dengan post2 camni

"eh jntan cam apew ur koe ! c**** nux mampoz !"
( eh, jantan cam ape la kau ! c**** nak mampos ! )

"kpde kwn2 ak, cpew nx wat relationship dgn ak ?"
( kepada kawan2 aku, siape nak buat relationship dengan aku ? )


i tell u, aku tak reka pon ayat ni. memang ada yang post macam ni kat wall diorang. annoyed gila weh ! yang tak boleh bla of course la ayat yang no. 2 tu la. err~ bajet hot sangat ea ? hehe, terlepas pulaks. cool ea grammar dia tu ? kenapa tak suruh DBP buat kamus dewan edisi baru ek ? mesti aku orang pertama yang beli. 


lagi satu aku tak suke. sebenonye banyak lagi yang aku tak suke. abaikan ~ agaknye loving birds yang memang masyuk cintan tahap petala kelapan tu takde shame langsung ea ? bukan kau sorang je ada pakwe la hoi. couple je kot, tapi buat fanpage segala bagai. siap invite orang suruh like lagi. sekali lagi, tak malu ea ? kau kalau putus, aku pastikan yang time tu aku sorang je yang reti ketawa. 


 1213137359305.jpg image by 4chanRus


aku sure korang ni memang da grown up walaupun ada tak sepenuhnya lagi. tensyen sangat ke sampai gaduh dengan bf/bff pon nak cerita. childish la weh ! motif? nak suruh orang like banyak2 ? jantan2 miang komen ? takde bagus2 nye. aku pandang takde mata kat kau.


'memang aku je yang kenal kau, aku je yang tak hiraukan kau. kau happy ade kau mesej aku?  ade kau call aku ? ade kau nak sebok2 post kat wall aku ? takde bro. time sedih, tu pon tak lama kau carik aku. lepas tu kau hang mesej tu. kau ingat aku tak terasa ? fugly bitch.' 


ni pon salah satu post yang terkeluar dekat news feed aku. entah, tengok dari post macam gaduh dengan bff. no komen.


p/s: nak wat post gaduh2? sila sertakan sekali gambo kuali, senduk, kawah or wat so eva yang akan buat orang geruns. grrrr !

1 orang buat demo:

Aku Mad said...

salam kenal dan follow :)