Wednesday, 4 January 2012

imma heartbreaker ~

adios. *eh, apekepeliks


budak bute bahase memang cenggitew. abaikan ~ takde kene mengene ngan tajuk pon entry aku kali ni. saje la aku nak membebel pasal orang baru berak break up. 


cantik kan ? credit to cik helena.



apesal ntah sekarang ni ramai noh yang putus cintan ek. musim ke ? huehuau. seriously sayin', orang baru putus cintan memang kelakar. korang punye habit memang lari menyimpang - nyimpang, menyasar - nyasar dari yang asal. eh, ape ke jadah nye banyak noh kate gande. 




aku pon tak nafikan aku pernah rasa down yang terpaling amat sangat. eh, gojes noh ea rosakkan bahasa. hehuahi. aku buat entry ni bukan nak offend orang tapi lebih kepade nak bukak mata a friend of mine n also for all of u, my fellow followers n bloggers yang singgah n bace. 


kalau korang rasa fakta ni betol, memang korang tengah angausawan.

1. semua status kat fb transform jadik jiwang nak mum-push. huehue. sepanjang2 cuti skul ni, banyak pulak lah ye status begitu. seriously sayin', i hate people who publish their love story online. macam mereke sahaja yang ada pakwe bukan ? aku yang dalam grup single mingle n available ni op koz la rasa status tu annoying gila. oh, maybe bukan aku sorang je yang rasa camni, most people i guess. haihh ! rase cam nak sound, tp kang jatuh la reputasi aku as a gud girl. muahaha. ok, masuk kerete sorong tolak sendiri. please, pikir maruah diri. think about the others. tak semua orang suke korang n bile da update status macam tu, orang akan dapat idea baru nak jaja cerite kau.


2. korang merapik tak tentu hala. desperate. patot ke cakap 'aku macam dah takde tujuan hidup, rasa macam nak mati'. whatthefish. statement paling sengal pernah aku dengar. hey, kid. wake up. jangan cakap macam orang pendek akal n kebudak-budakan. c'mon, your ex is not that great anyway. 


3. makan tak lene, tido tak basah, mandi tak kenyang. kalau aku tulis salah, diam2 je tau. trolololo. ni simptom basi. macam tak biase jek. haha.


4. mule carik teman2 untuk sesi menangis macam dalam jejak kasih. huhu. memang kite automatik akan carik sum1 untuk sesi menangis tugede - gede. tapi, jangan la buat kawan tu macam kawan time susah je. aku ada jugak kecik ati, but aku malas nak banyak bunyik. time sedih, IM , pastu lama baru stop. kalau tak sedih tu, hareeemmmmm. kalau kite mesej pon belom tentu dilayannye. takmo camtu lah yek. macam lupe bumi pulak. erk ?




sesungguhnya, *cehh ! orang baru clash memang pelik. funny sangat ! sumpah aku gelak gile2 bile aku bace status jiweng2 kat fb aku. ape ke jadah. 




p/s: sorry to say, saye kureng gemar status begitew. sile pegi parit. heh ? mulut, kalah longkang indah water. hehe. ok, cukup la tu merepek.

0 orang buat demo: