Sunday, 29 January 2012

keluar.

hey kepams busuk. hehe.


i pakai kotex, aww ! u ?


aku taruk gambo 'pampers' tu ade motip sebenonye. ngehngeh. tadi aku terpakse keluar carik bende alah kat atas ni. yela kan, musim moon-is-coming-to-me camni. u know. haha.


stok pampers da abis, so kena la beli. aku menapak je sebab rumah aku dekat sangat ngan jusco tu. ok, kat sini nak carik barang2 untuk masak western memang senang, tapi yang tak boleh belah, nak carik kelape parut kemain susah dia. 


aku nak cite pasal 'pampers' kan ? hehe, termasuk tajuk lain pulaks. hehe. aku masuk jusco  tuh, amek troli n start carik 'pampers'. troli tu penuh dengan 'pampers' je. da bayar, aku blah. agak segan jugak la kan, ramai mamat ensem tapi tangan aku bawak 'pampers'. ya ampun, rasa nak guling2 kat tanah ! haha.


nota buntut: jangan beli bende tu banyak2 lagi. nyahaha.



2 orang buat demo:

CekbOlat-bOlat said...

kalau tak beli nk tadah ngn ape cek kak ? kahkahkah..

piyed pain sgt ohsem ! brsedialah

Yuyu Ashari said...

@CekbOlat-bOlat

tadah pkai pampers baby mungkin ? hahaha.