Tuesday, 10 January 2012

sesedap rase nak buat bentuk L.O.V.E .

i love u, u love me . . lalala ~




jiwang bukan ? rasa seperti mahu terberak bile menengok ape yang ditulis di atas ? sile berbuat demikian dengan segera. *cakap macam promote iklan kat tb


actually, ite punye entry ni pasal yang macam tajuk tu la ! no kias2. heuhau. marcapada, zaman sudah makin maju. ah, rindu nak buat karangan skema. tak bosan ke asik lukis je bentuk love korang tu ? klise hoi, klise. haha. ini tidak kelakar.


jum usha2, mana lah tau kan, boleh praktikkan kat balaks. kot lah boleh meraung sebab terharu. 
































oh, i heart u bijik kopi. 



moh le kite minom milo sejuk.


buat simbol love gune tape memg sweet. teringat video klip just the way you are - bruno mars.


gune hanger pon voleeeeyyyyhhhh !


okay, ni jek. kreatif sangat. aku suke ! :)

credit to: billy info

0 orang buat demo: