Tuesday, 28 February 2012

Jamban awam.

hai uols. nak cite pasal jump-bun. hehe.





horror gile.


siyes la aku cakap, kalau aku dah terdesak nak beraks sekalipon, aku takkan masuk jamban cenggini. wajib memilih ye kalau nak melefas. hewhew.


mak aku cakap, kalau nak tau orang tu pembersih ke tak, ce tengok kat jambans rumah dia. kalau macam kat atas ni, memang sah le pengotor ya ampun. kebanyakan jamban2 kat malaysia ni memang horror gile ghoper nye. so, tak keterlaluan la aku cakap orang2 kite ni fengotor. kan ? 


ada satu tandas ni, ( toksah la cite tandas kat mana. kang mengaibkan pulak ) aku memang guna tandas tu sekali sekala jek sebab aku dah tau tandas tu kotor nye tahap cipan. aku rela menapak pergi kat mall lain daripada guna tandas tu. pernah sekali aku masuk, aku nampak najis bersepah kat dalam 1 bilik air tu. pergh, macam nak muntah ! 


nak diajar menjadi seorang pembersih sepatutnye bermula dari zaman ribena dan sunquick. bukan diajar ketika zaman besar seperti gajah mahupon T-rex. wakwakwak. malaysian people are not cleanliness-concious people. kebersihan jamban perlulah dijaga untuk keselesaan melabur sejagat. 


p/s: apehal ntahh ayat macam obama nak berkempen. =..='

0 orang buat demo: