Monday, 27 February 2012

Lagu paling pemes kat mesia.

aku ni tengah kegirangan sebenonye. kalau la kegirangan ni boleh diukur dengan istilah ' padat ', maka tidak lah terlalu hyperbola kalau aku katakan ianye padat maksimum. 


kau paham tak wey ? tak paham ? demm.






gambo2 kat atas ni hint sebenonye. ceyt, cam nak maen eksplores pulak. aku taknak buat entry pasal lagu paling pemes kat dunia sebab korang mesti dah dapat teke lagunye lagu hape. tapi ni nak buat entry pasal lagu paling pemes emes kat mesia. 


dua lagu ni jek lagu yang paling pemes n tak pernah jatuh rank. lagu tilam n surat kabo lama. sape yg tak hafal lagu ni, memang noob gila r senang cite. sepupu aku cukup suke dengan lagu ni. macam biase la lori tilam tu ronde2 dekat taman perumahan dia, tah hape punye sengal dia capat2 naik basikal n follow lori tu semata - mata nak rakam lagu tilam tu. 


nah, aku bagi lirik lagu tilam n paper lamak tu. trololololo.


Lagu tilam temilam.

tilam, tilam, tilam lama tuka balu. tiiittttt.. titttttttttt... titttttttt *bunyi hon lori tu


Lagu sulat kaba lame. 

kawkawpucik, old newspepa ! pepa lamak ! tittttttt...triiiittt...tittttittt !!! *bunyi hon jugak tapi lagi kencang



' kawkawpucik ' tu aku taktau maksud dia hape. bahasa cina kot ? 


p/s: komposer lagu ni layak dapat grammy. kbai.

5 orang buat demo:

wawa imnida said...

haha. rindu aku dengar"law pucik tu" bhahaha

Yuyu Ashari said...

@wawa imnida

haha, aku pon rindu. haha

azza_mastura said...

haha . x leyh blah weyh ! aku suke giler lagu nieyh . :) .

CekbOlat-bOlat said...

mksd die surat khabar lama la =="

Yuyu Ashari said...

@CekbOlat-bOlat

ea ? wkwkwkwkw, terer ah ko bolat. haha !