Monday, 13 February 2012

Moh belajar reramai.

hai tawan - tawan.


kucinggrapher.


jom kita belajar sama - sama ? hehe, tapi kali ni aku bagi kebebasan pilih cikgu. maklumla, aku kan pengetua. sekolah aku je amalkan prinsip demokrasi cenggini. 


cikgu pontianak - dia akan tetap ajar korang ketawe walaupon banyak masalah. pakar terapi jiwa la senang cite.

cikgu toyol - dia akan ajar anak murid dia cara paling tuntas muntas nak carik duit. dia jugak pakar mengecat badan. bukti, dia cat badan dia mesti cantik punye. warna alam ohhh ( ijau ).

cikgu pocong - dia ni cikgu yg tak mementingkan kebendaan. bukti, pakaian dia tetap simple dari dulu lagi. suci la kata orang, putih giteww. cara dia ikat shawl pon simple je. kalau dia tak buat reben kat atas pale dia tuh, mesti dia ikat cenggitu je. 

cikgu jerangkung - dia ni akan selalu ajar korang berdikari. yela, dia sendiri pon datang tak dijemput, balik tak payah kene hantar. haha !


hah, cepat pilih cikgu korang !

5 orang buat demo:

adeek said...

like sampai lebam..huhuh

Yuyu Ashari said...

@adeek

haha, thanks k.

kina said...

done follow any way nice blog..
pinky2 gitu....

x takut hantu ke kak..
hehehhe

cweet pinky said...

haha ~ klaka , done folow awk ,
folow saya jugew ,
ups3 , lwt my antry , jgn lpew klik kt top story ! leave ur komen law sudi ^^

http://dariilhamkehati.blogspot.com/2012/02/anti-valentines-day.html

Yuyu Ashari said...

kina: err, tu taktau nak ckp cmne. haha.

cweet pinky: thx ! :) i'll visit your s keyh.