Monday, 20 February 2012

On Air. how could you, DANG SURIA.

pak nil 




ye, memang nak membebel pasal cite On Air pon. alaa, yang tengah tayang kat astro ria tuh. aku ni memang suke tengok uji bakat ape2 realiti show pong, sebab aku enjoy tengok diorang bodoh2 kan diri sendiri. haha. *jahat


tak rasa pelik ke tengok bibir dia ? cam injet jek ? 


aku tengok ramai yg tak dapat lepas ujibakat ni. macam2 syarat la dia nak. memang la punn, nak jadi orang femes, kene cun2, ganteng2 kan. tapi ada yg kena tegur ngan dang suria sampai nangis2. yela, bahasa tu cam kureng diajar siket la. 


dang suria cakap memang tugas dia kat on air tu mengkritik penampilan calon. tapi tak patot la kalau nak kritik lebih2 sampai kecikkan ati orang2 yg datang uji bakat tu. aku tengok pengacara / wartawan kat tibi tu takde la ensem mana pong. harapkan mekap jela tebal ya ampun. yg paling tak-boleh-pergi, dia sound tepat gile. siyes la, aku respect gila kot kat pak nil. orang2 yg datang uji bakat tuh siap bawak kan bekal untuk dia. dari situ pon kita dah tau, pak nil memang hebakk !


before ni aku tak kenal pon sape dang suria sampai lah dia jadi juri On Air ni. well, tak keterlaluan aku cakap , aku kenal dia sebab ke-laser-an mulut dia. takyah nak tiru budaya barat sangat la kan. diorang memang tak reti main kias2 ni, so tak pelik la kalau juri2 diorang straight to the point je sound. 


p/s: ape tiket yg dia ade sampai dia boleh kritik camtu ? takde pulak tuhan bagi special case untuk dia ek ? err, musykil. 

0 orang buat demo: