Tuesday, 14 February 2012

On my way to get Mr. L

ini kereta yg ditempek Mr. L. 


tadi aku baru je pergi kelas teori 6 jam tu. gile bapak ngantuk la time dalam kelas tu. siap calit2 air lagi kat mata. kau pernah buat tak ? hehe.


lepas kelas 3 jam tuh pergi praktis kat litar pulak. thank god dapat cikgu yg memang spoting abes ! funny gila kot. ngan gaya nyah dia tu. tapi dia lurus k, bagi aku dia ni breathtaking. homai. haha. sempat lagi aku berangan. hewhew. 




dah kawen k sayang2, anak dah tiga. hewhew. melefass. kalau dia dapat baca ni, mesti aku kene bahan. haha.




note: he's the type of guy that i like the most. kinda pious man, have a good sense of humour and bonus, he is such a good-looking guy. 



0 orang buat demo: