Saturday, 25 February 2012

R a n d o m

ni adalah entry kedua aku pada hari ni. ente jangan sebok, ini velogg ana yg punyaaa ! 


comel kan aku senyum. wakwakwak ( gelak baru )


ehem. aku dah dapat L untuk kereta, aku dah belajar parking, bukit n tiga penjuru. aku taktau ape kene mengena nye kan tapi dah tajuk nye punn random, memang eksklusif untuk aku mengarot je. hewhew.


dalam minggu depan, aku dah start nak carik kerja. dengan bestie aku. aku rasa kitorang kene bagi warning kat bos kitorang. takot takde lak yg nak masok kedai tu. hakhak. 


aku nak tunggu duet gaji je. haha. boleh la berjimbe jimbe dengan penuh kelazatan ye. macam2 aku nak beli. 


lesen pulak yg aku kesah sangat ni. test dengan jpj tu yg cam hawau siket. pegawai dia bajet2, cam haremm je. aku risau kene repeat lagi. sebab aku malas. apsal la diorang ni poyo sangat, aku tengok budak2 yg test ari tu memang frust gilo sebab diorang tak buat salah tapi disalahkan. dear jpj-ians, aku tau korang tak buat kerje. yg kene jawap , korang. huhu. 

kbai. tu je.

0 orang buat demo: