Saturday, 11 February 2012

Tutorial: tips and tricks untuk dapatkan kenikmatan. . .

ha kau ! pikir ape. wkwkwkwkwkwkw.


ini tahi.


actually entry ari ni aku nak buat tutorial camne nak berak. fokos betol2 tau.


1. mule2, korang kene buat muke nak tercirit dulu, biar orang paham korang ade hajat 'besar' yg nak di settlekan. pastu lari laju-laju macam usop wilcha dalam cite antu kak limah. tangan kene main peranan.

2. dah jumpe bilik air ? ok, masuk. hempas pintu kuat2. kalau tertanggal takpe, cukup la korang cover korang punye tetttt.. tu. oh ye, korang pon boleh jugak diri kan pintu yg dah tertanggal tu kat sebelah korang. kalau mak korang tanya mana pintu, jawap la ade kat sebelah korang tu. suruh beliau test ketuk sekali. konfem mak korang kenal pintu jamban hancur tu.

3. bukak seluar / seluar panas (hot pants) / kain / seluar sepeng and whatever yg meng-cover korang punye tahee daripada keluar. jangan lambat2 kan tahee itu daripada melihat dunia atau 'beliau' akan menjerit begini, " sudah lama saya terkurung disiniiiiiiiii ! keluarkan sayaaaaaaaaaaa !!! "

4. tunggu bunyi 'ploopppp ploopppppp, ceplooooowww'. nah, itu tandanya hajat 'besar' itu sudah selamat sampai kedalam lubang jambans.

5. buat muka lega. itu akan menambahkan lagi nikmat beraks korengs.


selamat mencube. 

0 orang buat demo: