Thursday, 29 March 2012

Desperate people always love to write desperate sentence.

hai earthlings. 


dah lama tak updata blog, macam rindu plak. website2 yg dicipta khusus untuk mencari kawan dah bertukar jadi tempat2 nak promote diri. apekah ? aku bukan nak bajet bagos sebab aku memang tak bagus pon. so watpe nak bajet bagos ? ah, ayat keling. 


korang, patut ke sampai memperlihatkan ketidak-rasional-an korang kat facebook ? tolong la, orang tengok, orang bace. n sangat2 tak pelik kalau ade yg muntah. mark suckerberg patot tuko facebook jadi promobook la weh kalau cenggini. hewhew. remember dear guys, facebook jugak adalah salah satu agenda yahudi nak sesatkan kita. so, kat bawah ni ade sikit status update yg sangat2 tak WAJAR nak di-post kat fabo korang tu.


aku baca, siyes aku nak gelak. macam nak jual ikan kat paso je. haha.


ini lagi takleh pegi. garisan merah yg bengkang bengkok tu ayat yg paling aku ' suka '. terlupa plak nak like. ufufu.



niat aku baik, nak sedarkan korang drpd jadi tak rasional cam lelaki kat atas. please n please, jangan tunjukkan kemurahan korang ! huh.




6 orang buat demo:

syafiqah said...

best ke couple melalui facebook ?

luqman zakaria said...

woot woot~ macam nih ade jugak ke..maybe saje men men kot..heheh~

Yuyu Ashari said...

@syafiqah, tak best pon. better single je. :)

Yuyu Ashari said...

@luqman zakaria, ade. i think dia tak men2 sebab status dia dari dulu memg desperate cmtu.

Lang Radzlan said...

hahah..selalu nmpk dkt fb, status mereka2 yang berani mati gersang..paling x leh bla.."saya sunyi siapa ada nmbr phone pas dkt sy"-dari seorg prmpuan..

Yuyu Ashari said...

@Lang Radzlan, hahaha ! teruknye ! ade jugak ea camtu. ish2.