Tuesday, 6 March 2012

Pernah share straw ?

hai dear readers. 







tipu la tak pernah share straw kan ? zaman dolu2 time sekolah rendah selalu gile mintak mengecek air membe. ah, sampai sekolah menengah pon aku buat lagi. herher.


dulu2 kan selalu lap dulu straw nye sebelum minum, takpon jentik2, n takpon lagi terbalikkan straw tu. biase la, ribena lagi. suke nau tiru habit orang. aku pon lebih kurang je. huhu. ape yg aku perasan, sampai sekolah menengah pon ade lagi yg buat camtu. guys, don't chu think you're old enough to think ? tengok, aku dah skiping amareka. 


orang yg suke buat habit jentik2 straw ni memang annoying n tak bersyukur. der, untung orang dah bagi kau minum sikit air tu pastu boleh pulak main jentik2. nak main ceper ke ape. haha. perbuatan tu walaupun remeh, tuan kepade straw n air tersebut boleh sentap. aku tak ingat la dulu aku pernah kene camni ke tak. aku bukan orang yg cepat amik hati, so aku tak kesah sangat tang hal2 camni.


setahu aku, virus2 bahaye jarang tersebar lalu air liur. betul tak ek ? penyakit mulut ye kot. so, takde motip la kalau orang tu sehat walafiat korang nak main jentik2 straw. tak elok beb, macam aku cakap tadi la, orang boleh kecik hati. pada aku, sharing2 camni la boleh kamceng kan lagi korang dengan membe korang. jangan lak sharing ngan lawan jantina. tak appropriate la. ^_^


p/s: time tu aku mintak siket air membe aku, air liur banyak gak la. aku minum je. tak sampai ati nak main lap2. lagipon aku target air dia. hakhak. sharing2 straw is caring, jentik2 straw is not. muehehe

3 orang buat demo:

iEnA eLiEnA said...

blogwalking..
hihi sorry..cik iena bru nk blogwalking slps join segmen april bloglist ben ashaari..
lately bz sket..
okies cik iena follow kamu yer..
jgn luper follow blog cik iena sekali yer

http://www.ienaeliena.com/

dyabunga said...

kalau dah haus tak ada nye nk pk nk jentik2 straw kn..haha

Yuyu Ashari said...

@dyabunga, tau xpe. yg penting airnye. haha !