Thursday, 15 March 2012

Sawang, sawangs, sawangss.

setelah beberapa hari tidak meng-online-kan diri, ku lihat sawang2 telah bergayut dengan ekstrim nye di segenap pelosok serta ceruk yg ada di fb n blog picisan ini.


tengok, ayat A. Samad Said dah terkeluar. pfft. .


sebab sekarang schooling dudes tengah cuti, ayah anto kitorang balek rumah nenek kat johor. lagipon dah agak lama jugak tak jengah nenek kat sana. ayah aku tu busy ngalahkan pm, so memang jarang beno la balek rumah nenek kat sana. kesian dia sorang2, berdua dengan pakcik aku je kat rumah.


bila dah offline for several days camni, rasa macam banyak benda dah tertinggal. sekarang, semua dah contact2 lalu fb, ade enset pong takdop guno nyo. ntah hape bahasa la yg aku gune ni kan. 


ok, ingatkan diri sendiri untuk pergi merendam enset lepas ni.


blogger2 yg terjah blog berhingus ni pun aku tak sempat nak balas balek lawatan sambil merangkak diorang kat blog ni. sorry korang. ye, ini semua kerana line maxis yg sewel sampai aku terpaksa jugak merangkak2 bukak browser ni. nanti la, aku buat demo depan maxis centre tu. 


p/s: bai, esok aku nak ngarut puas2. huh ! 

0 orang buat demo: