Friday, 6 April 2012

Header baru ! suke !

gud morning bloggies. pukul 2 AM tu kire pagi la kan. herher.




Yuyu Ashari


aku memang pengguna setia freebies2 blogger lain. sejak kebelakangan ni *skema* , teringin la kan nak ade header nama sendiri. sebab bila blogwalking kat blog2 lain, mesti header diorang cun2 n lawa ya amat. salah satu header blog yg memang sukses buat aku jeles sebab kecomelan header dia adalah blog myra azraff


dia ni memang kreatif sangat2. tengok freebies2 dia, memang lawa2 la hasil kerja dia. doodles n headers free yg dia buat memang sumpah lawa. comel2. so, aku tempah la 1 header kat dia. yg kat atas tu header hasil kerja dia la. comel kan ! memang sangat2 puas ati, murah pon murah. just RM 5 je. comel pon comel. simple2 gitu. hehe.


so, korang2 yg nak buat tempahan header dekat dia, boleh la pergi blog dia k ! blog dia sangat2 comel. 

0 orang buat demo: