Saturday, 28 April 2012

Tolong buang word verification , pleaseeee !

Assalamualaikum.

tengah sedap2 nak komen kat entry orang, tetibe kuar lak word verification. haiyooo. menyirap darah ente. 


trololololololololololo.

aku takyah susah2 kena buktikan yg aku bukan robot dengan cara ni kan ? ehehehe. merameor essalso. macam bahasa arab. ehh ? wikiwiki. 

biasanya kalau terjumpa word verification ni kat blog yg agak baru. maybe belum jumpa tutorial untuk nak ohsem kan blog tu lagi. cam aku dulu. take note, word verification sangat tak blogger-friendly n buleh menbantatkan mood orang nak komen2. bantat ? sejak bila aku buat kek. 

owner blog yg nak reply komen memang takkan tau blog dia ade word verification, sebab only readers je buleh nampak. so, rajin2 lah tengok tutorial n buang mende alah ni. melecehkan tau. majoriti kalau aku bw kat blog lain, blogger2 yg ada kasi tips blogging mesti ada cakap, BUANG WORD VERIFICATION. maaf, caps lock rosak. hihi.


5 orang buat demo:

ezyra daniel said...

kan..dlu zyra tk pndai gak nk buang benda tu,,ble da tw cepat2 wt..agak susah laa ble nak komen2 nie...aishhh

MISS IMAKASIHDANI said...

err saye pon xsuke word verification tu. ilang mmod nak komen. huhu

jom komen sini pulak ;)


http://kasihdani.blogspot.com/2012/04/aku-berjaya-genggam-segulung-diploma.html

Yuyu Ashari said...

ezyra: betul2 ! melambatkan kerja je.

miss imakasihdani: a'a, mood memg boleh ilg terus.

Myra Azraff said...

herr..tak suka gak bende ni..kasi sempot je...hukhuk =.='

Yuyu Ashari said...

@Myra Azrafftau takpe. ish.