Monday, 7 May 2012

Keputusan UPU dah keluar dan......

Assalamualaikum. fuhh, very the nebes day. herher.

bakal engineer kah ?

alhamdulillah, sekali lagi tuhan dah dengar doa aku. alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah. matriks dapat, UPU pon dapat. rezeki Allah ada kat mana2. ketaq lutot ana time nak check. memang nebes gila. 

engineering ni memang aku minat gila dulu. rasa macam mekanik tahap ohsem. cehcehhh. harhar. tapi bila dah difikir2 balik, aku rasa aku macam tak layak nak ambik kos ni. kerja kursus dia mesti ada kena buat welding2 bagai (kot) . n aku ni specky, susah. berapa banyak speck mata pulak aku nak kena pakai nanti ? hewhew.

n aku dah buat keputusan, aku akan pergi matrikulasi. insyaAllah. 

p/s: ada batch 94 yg dapat UPU gak ? meh la share ngan aku kat sini. ^^ 

15 orang buat demo:

hazdnul said...

congrate :)

Mr. Z dan Mis N said...

tahniah..selamat masuk alam u..
jemput sini
http://chegurelaks.blogspot.com/2012/05/jangan-ingat-tak-de-expired-date.html

Yuyu Ashari said...

@hazdnul, tengkyuuu. :)

Yuyu Ashari said...

@Mr. Z dan Mis N, time kasih. ^^

Mieya Atiera said...

wah tahniah. kita tak dapat u. cuma poli je -,-

Yuyu Ashari said...

@Mieya Atiera, trimas. ala, xpe la. janji dpt sambung belajar kan. :)

fiQ'Ra said...

tahniah adik.. aik, dapat juga matrik eh? ohhh murah rezeki.. buat keputusan yg terbaik ye syg ;)

Yuyu Ashari said...

@fiQ'Ra, tengs akak. insyaAllah. :)

Nur-Azam Shahdan said...

tahniah tahniah :D selamat melangkah ke alam universiti ya :)

jemput jenguk2 my blog gak;

latest entry: http://ajamoppical.blogspot.com/2012/05/contest-ke-2-hazwan-hairy.html

Yuyu Ashari said...

@Nur-Azam Shahdan, thank you. :)

::CIK LYNN:: said...

congrate...=)

Shazney Shamsuddin said...

tahniah..same courses akak belajar dulu..tempat je tak sama hehehe
semoga berjaya jadi engineer nanti

Yuyu Ashari said...

@::CIK LYNN::, trimas. :)

Yuyu Ashari said...

@Shazney Shamsuddin,time kasih kak. taktau la nk jd engineer ke x. harhar

[sutera kasih] said...

tahniah, bljr rajin2 nnti ya :)