Sunday, 20 May 2012

Kita tengah kembang. prakkkk ! *bunyi seluar koyak*

Assalamualaikum. 

hai, ini entri kedua. lalalala *mata kekanan, mulut sedut air kelapa*

klik gambar !

masa tu ( tah bila ) aku ada join segmen abang zamani ni. macam kat gambar atas ni la. alhamdulillah, aku terpilih. ini entri terima kasih untuk abang zamani. 

aku betul2 tak sangka jadi blogger kedua yg terpilih sebab aku rasa blog aku ni biasa2 je. penulisan aku pon banyak yg aku kena repair. rasa betul2 terharu seh sebab terpilih ! 


terima kasih abang zam. taktau dah nak cakap apa selain terima kasih. alhamdulillah. ^_^

p/s: aku malas nak tulis banyak2 , kang dikatanya aku masuk kereta sorong, tolak sendiri plak. 



5 orang buat demo:

Skylar said...

tahniah!

Yuyu Ashari said...

@Skylar, time kasih. :)

syahirah said...

saya pon ada baca kat blog dia..tahniah ! blog terpilih..untung la ! :D

Yuyu Ashari said...

@syahirah, time kasih. ^^

::CIK LYNN:: said...

tahniah...=)