Thursday, 10 May 2012

Tahniah Dena Bahrin !

Assalamualaikum. aku noob eh sebab lambat ?

kenal Dena Bahrin tak ?

alaaaa, yang buat video pasal dia kena proposed tuuuu laaaa !

hai kak dena, akak santek.

ok dia dah kawin. n to be frank, sangat2 sweet howkeyhhhh ! siyes, aku tengok pon cam nak nangis ! ^^ kalau nak tengok video dia kena proposed tu, boleh tengok kat entri ini !!

here is the gambar curik dari blog kak Dena. :)



sweet sangat ! ini memang jodoh dari Allah SWT. subhanallah ~ may Allah bless both of you kak Dena n husband, may Allah bless your wedding too. 

p/s: happy newly-wed sis Dena Bahrin. :)

7 orang buat demo:

saya said...

suwit kan diorang :')

Yuyu Ashari said...

a'ah, memang sweet sangattttt. :)

ezyra daniel said...

npe byk entry y zyra bce,de pix dia je??
actually nie spe yah???
zyra nie kuno skit

Crew Fathi said...

Wuwuwu.. Bila la wa mahu kawin.. Akhz!

Yuyu Ashari said...

ezyra: dena bahrin ni femes sebab video dia kena lamar tu. :)

crew: sampai seru kawin letttewww. ahak !

Pka Rahim said...

sweetnya. nak kawin jugak. hehe

jom singgah blog pka.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/05/jom-register.html

tq :)

Yasmin Aris ♥ said...

teringin nak mcm niii :'))