Saturday, 26 May 2012

The wierd me.

Assalamualaikum. 

semalam ternampak durian.....


n, the bau is very the kuat. *pengsan*

baru aku terfikir yg aku ni sememangnya pelik. kalau orang lain sibuk kecur2 bila nampak gambar durian, aku macam takde feeling. aku bukan manusia normal eh ? wakaka. pernah sekali je aku makan buah durian, tu pon masa kecik. bila dah rasa sikit, aku terus taknak lagi sebab memang tak sedap. aku rasa punca aku tak suka durian ni sebab dia lembik2 kot.


tapi....tempoyak aku makan. tak ke peliks ? tempoyak tu durian jugak cuma rasa dia sedap sikit la sebab dah tambah garam. kalau tumbuk cili padi pastu campur ngan durian lagi sedap. tapi lagi, sebelum nak amek tempoyak tu letak kat pinggan pon aku rasa geli lagi. ok aku pelik.


kalau musim durian tu, memang aku jela yg kena sakat sebab tak suka durian. adik2 aku selalu makan duriann kat sebelah aku. bau gila la. tahan nafas je. kalau aku rasa dah semput sebab tahan nafas, aku marah la adik aku sebab dia buat aku tahan nafas. harhar. 


by the way, ikan masak gulai tempoyak memang sedap. *air liur meleleh*

5 orang buat demo:

JungRara said...

bila nak musim durian ni??x sabar nk makan durian..hihi...btw, saya pulak x suke dengan daging lembu..huhu

Yuyu Ashari said...

@JungRara, hihi. tggu je musim tu sampai. tak lama dah ni. hehe. Y U no like beef ? ahak. :D

Mirashada said...

Ruginya tak suka durian! Saya sangat sukakan durian :3

Mirashada said...

http://amira-syuhada.blogspot.com/2012/05/cerita-carrom.html

Razif Mokji said...

Biasa la tu, nenek saya pun tak ble bau durian ... saya ok je ...